Header Ads Widget

Responsive Advertisement

100 de milioane de dolari de la YouTube pentru clipuri mai tari decât cele de pe TikTok

YouTube caută se se impună în fața altor platforme pe care creatorii de conținut își monetizează munca. Cu funcția Shorts, platforma pune la bătaie 100 de milioane de dolari. YouTube caută se se mențină o platformă relevantă, în contextul în care altele similare au reușit să atragă creatorii de conținut. Pentru a fi siguri că nu-i pierde pe cei existenți și pentru a-i atrage și pe alții, YouTube vine cu funcția Shorts, dedicată în special celor mai tineri, scrie Playtech. Cei care atrag un număr uriaş de urmăritori şi au un mare potenţial de câştig prin filmarea unor scenete scurte de comedie, dans sau orice altceva vor fi răsplătiți. YouTube susține că e vorba de o noua modalitate pentru creatori de a se conecta cu audiența lor și, ce-i cel mai important, au nevoie doar de un telefon și fac totul cu funcția dedicată camerei, direct din aplicație. Video-urile vor avea cel mult 60 de secunde, în care se pot regăsi mai multe cadre. Poți adăuga muzică pe fundal, te poți juca cu efecte, poți adăuga text sau poți înregistra în timp real. Video-urile sunt în format vertical. Shorts a fost lansată inițial în India și Statele Unite, iar acum e extinsă la nivel global.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii