Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Florin Cazac, la Rockit: „Nu știm ce profesii vor avea copiii noștri, de asta nu trebuie să neglijăm interesele pe care vor să le dezvolte”

 Florin este manager de programe robotică la Tekwill Academy Kids, iar pasiunea de a educa copiii în STEM l-a motivat să devină trainerul echipei naționale a Moldovei la robotică și să dezvolte programe educaționale în robotică pentru noile generații. La Rockit Conference, invitatul a vorbit despre cum relația profesor-elev trebuie să se transforme și cum pot fi încurajați copiii să-și dezvolte pasiunile, dar și să fie mai interesați de ceea ce studiază.

Copiii sunt pregătiți pentru a fi educați, iar noi trebuie să-i direcționăm acolo unde vor ei să ajungă și trebuie să fim conștienți că nu știm ce profesii vor avea, de asta nu trebuie să le neglijăm interesele pe care vor să și le dezvolte, a explicat în începutul discursului său Florin Cazac.

„Până în a 12-a, nu știam ce profesie să-mi aleg, eram bun la obiecte umaniste, însă la umanist, nota nu putea fi obiectivă pentru meritele tale, era doar părea profesorului despre lucrarea ta. Astfel, am început să găsesc interes în obiectele reale, unde poți ajunge la un singur răspuns corect. Prin urmare, am ajuns să studiez Calculatoare la UTM, specialitate care, până în anul IV, nu mi-a plăcut. Am aflat apoi despre un cerc de robotică, iar ulterior am început să studiez singur acest domeniu. M-am specializat tot aici pentru că are tangențe cu calculatoarele. Așa am ajuns să lucrez la Tekwill Academy Kids și să am o echipă campioană la robotică”, povestește Florin. La olimpiada din Dubai, echipa națională de robotică sub mentoratul lui Florin, s-a clasat pe locul I.

Florin își amintește cum a fost invitat la Tekwill Academy Kids să dezvolte programe de robotică. Pe atunci erau doar două persoane, iar acum sunt deja 40 în academie, având cursuri IT pentru copii din toate domeniile, inclusiv creative.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii